Klachtenmanagement / massaklachten

Klachten zijn een natuurlijk verschijnsel bij elke organisatie. Markten worden steeds transparanter, concurrentie neemt toe en klanten worden steeds mondiger. Een goede afhandeling van klachten van klanten is in deze markt een middel om de tevredenheid van uw klanten te vergroten. Dit heeft niet alleen directe gevolgen voor uw imago maar ook voor uw omzet, want klanten vasthouden is omzet vasthouden!

Zettel doorziet de complexiteit van de oorzaken van klachten en biedt hiervoor verschillende oplossingen.
Zo kan Zettel u ondersteunen om uw klachtenproces effectiever te maken en de kosten hiervan te reduceren.
Indien een klacht ontaart in een heus conflict beschikt Zettel eveneens over een team van ervaren klachtbehandelaars dat in staat is om in het conflict te bemiddelen.

De voordelen van klachtenmanagement op een rij:

  • Vermindering operationele kosten
  • Beperking van markt- en merkschade
  • Toename van klantenloyaliteit
  • Versterking van de 'customer experience'
Meer weten over mediation?